Cap de setmana rodó per a Gerard de la Casa a la XIV Pujada Sta. Maria de Vilalba-Ullastrell, escenari de la sisena prova del Campionat de Catalunya de Muntanya, disputada el passat cap de setmana.
La prova, que va disputar-se amb una meteorologia molt canviant, va permetre a De La Casa dominar entre els turismes des de les mateixes sessions d’entrenaments, les quals van fer-se amb condicions de pluja. Tot i que va caure sense massa intensitat, va ser suficient per deixar la carretera en unes condicions d’adherència complicades. Així i tot, De La Casa va aprofitar la tracció integral del Ford Fiesta Baporo Motorsport per dominar clarament la categoria ja des d’aquesta fase preliminar.

Líder provisional del Català de muntanya
Les dues pujades de cursa però, van tenir característiques ben diferents pel que fa a l’asfalt. A la primera pujada, encara amb molts punts amb l’asfalt humit, el de Baporo Motorsport va poder fer un bon registre, col·locant-se al capdavant de la nodrida llista de participats de Turismes, la categoria en la què recordem, participa l’andorrà.
Ja amb el tram sec, a la segona pujada De la Casa va ser encara més ràpid a l’hora de fulminar els poc més de 3,5 quilòmetres de recorregut, refermant sense paliatius el seu domini a la categoria i assolint una meritòria 6a. posició absoluta.

Així doncs, amb la victòria obtinguda en aquesta localitat de la comarca del Vallès Occidental, i amb l’afegit que Jordi Gaig, el seu gran rival al campionat, no va poder competir-hi, De La Casa va fer-se amb la primera posició provisional del Campionat de Catalunya de Muntanya (CCM), a manca de l’última cursa del campionat, la Pujada a les Ventoses.
Next Stop: La Peguera
Mentre això arriba, el proper compromís de Gerard de la Casa i el seu Ford Fiesta Baporo Motorsport, serà aquest proper cap de setmana a la Pujada a la Peguera (Andorra).
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.