We respect your privacy
We use cookies for the site to work and, with your consent, for analytics and marketing. You can accept all, reject all or configure them. Cookie policy

Encara que la recompensa no ha estat l'esperada, el cert és que avui (diumenge, 23 d'abril) al circuit belga de Mariembourg, Cachafeiro ha protagonitzat una..
Encara que la recompensa no ha estat l'esperada, el cert és que avui (diumenge, 23 d'abril) al circuit belga de Mariembourg, Cachafeiro ha protagonitzat una carrera que un cop més confirma el seu talent com a pilot, tot i la seva curta edat.
I és que a la carrera d'avui l'andorrà ha remuntat fins a 17 posicions en el que ha estat un recital d’avançaments. Malauradament, malgrat aquesta excel·lent remuntada no ha aconseguit fer-se amb un lloc de cara a la Final d’aquesta segona ronda de les IAME Euro-Sèries.
El jove pilot amb el seu pare, de qui ha heretat la passió pel món del motor
El cert és que aquest cap de setmana, el pilot -que rodava per primera vegada en aquest circuit- ha anat clarament en línia ascendent.
Val a dir que des de l'arrencada de la setmana, tant el pilot com el seu equip Fusion Motorsport, no comptaven amb accedir a la Final. En aquest sentit, a més de competir en un circuit completament desconegut per a l'andorrà, el jove pilot s'alineava per segona vegada amb els millors pilots del món, alguns un parell d’anys més grans i amb molta més experiència.
Tony Cachafeiro a Mariembourg
The Assen circuit left a bittersweet balance for Frank Porté after completing one of the most consistent weekends of the season, both in terms of pace and overall progression, but a combination of minor setbacks in qualifying and various incidents during the race prevented this potential from…

Last weekend on August 1st and 2nd, Adam Raga claimed victory in the 24th edition of the Trial 2 Days of Arinsal, an event that gathered up to 316 riders from 12 different countries , making it one of the most prominent trials in the Principality. Raga takes the top category The course set by the…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Amb aquesta realitat molt present van arrencar ahir dissabte, una jornada que va acabar sent poc fructífera per al dels de Fusió Motorsport, que va situar-se en el penúltim lloc.
No obstant això, el moment estrella per a Cachafeiro ha arribat en la matinal d’avui diumenge, quan ningú s’ho esperava! I és que lluny de bloquejar-se davant de tanta pressió, aquest matí el jove pilot ha executat una carrera molt emocionant a la Súper Heat, l'última màniga classificatòria abans de l'accés a la Final.
Cachafeiro ha sortit a per totes, avançant a 17 rivals i signant un increïble novè lloc. Tant ha estat així que els locutors de la carrera, han estat combinant la narrativa del que succeïa al cap de la carrera, amb l'evolució de l'andorrà, qui constantment protagonitzava avançaments, alguns dels quals, impressionants.
Malauradament, no ha estat suficient i s’ha quedat a les portes de la Final.
Sigui com sigui, no hi ha temps per a lamentacions i Cachafeiro ho sap bé. I és que entre les IAME i les cites dels dos campionats nacionals en els què també participa a Espanya, no hi ha temps per prendre's un respir.
Més enllà de resultats, s’ha de dir que tenint en compte la seva edat i manca d’experiència, amb carreres com la d’avui, Tony Cachafeiro apunta molt alt!

———
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.