We respect your privacy
We use cookies for the site to work and, with your consent, for analytics and marketing. You can accept all, reject all or configure them. Cookie policy

Vint-i-cinc esportistes d’elit de diverses nacionalitats i de diferents especialitats esportives, tots ells integrants del prestigiós grup dels anomenats “RedBull Athletes”..
Vint-i-cinc esportistes d’elit de diverses nacionalitats i de diferents especialitats esportives, tots ells integrants del prestigiós grup dels anomenats “RedBull Athletes”, van donar-se cita aquest cap de setmana a les instal·lacions del Circuit Andorra - Pas de la Casa.
L’esdeveniment -promogut per RedBull- tenia com a principal objectiu fer que aquest cap de setmana els esportistes gaudissin al Principat d’una jornada lúdica, divertida i distesa, pausant així els seus compromisos professionals.

Un cop a les instal·lacions del Port d’Envalira tots els presents van poder gaudir d’un “lunch” gentilesa d’Hamburguesas GOICO. Tant va ser així que algun dels esportistes fins i tot va posar-se al capdavant dels fogons a l’hora de preparar-les.
Pel que fa a la prova, els responsables del Circuit Andorra van preparar tres mini-traçats en els quals la perícia del pilots prevaldria per sobre de la velocitat.

The Assen circuit left a bittersweet balance for Frank Porté after completing one of the most consistent weekends of the season, both in terms of pace and overall progression, but a combination of minor setbacks in qualifying and various incidents during the race prevented this potential from…

Last weekend on August 1st and 2nd, Adam Raga claimed victory in the 24th edition of the Trial 2 Days of Arinsal, an event that gathered up to 316 riders from 12 different countries , making it one of the most prominent trials in the Principality. Raga takes the top category The course set by the…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya

Tots els participants convidats (la configuració constava d’equips de tres pilots), havien d’enfrontar-se entre ells pilotant el mateix nombre de vehicles: unitats de kartcross amb claus a les rodes del darrere, buggies amb rodes normals i els Hyundai de l’escola del Circuit equipats amb rodes d’hivern.
“S’han aprofitat tres zones del traçat habitual per dissenyar unes pistes on la perícia al volant serà molt més important que la velocitat. Amb els vehicles equipats amb un “calçat” mínim per poder conduir sobre gel, pensem que la diversió està assegurada.” - comentava Bercianos respecte del disseny dels traçats.

Ivan Alba, director d’esdeveniments del Circuit Andorra, va ser l’encarregat de fer el briefing als caps d’equip i participants. Alba va posar especial èmfasi en que “seran set equips amb tres pilots cadascun. Hi haurà persones de l’organització controlant les zones marcades amb cons i si no es respecten s’aplicarà la corresponent penalització. Es faran tres voltes per a cada pilot de l’equip i el crono no s’aturarà fins que l’últim dels participants passi per la línia d’arribada” - completava Alba.
La competició va tancar-se amb dues finals molt disputades. La primera la van protagonitzar Cristina Gutiérrez i Augusto Fernández, mentre que la següent va ser entre Gil Membrado i Adam Raga.

A les dues, la part festiva de la jornada va quedar lleugerament de costat, sent el “mode competició” dels quatre pilots el que va destacar amb molta intensitat. I és que quan es tracta de competir, en pilots d’aquest calibre no hi ha festa que valgui. Competir és competir, sempre! De fet, tant va ser així que a banda dels quatre protagonistes, la resta de companys van gaudir dels enfrontaments i de totes les maniobres, tant o més que els mateixos pilots.
———
Info/fotos: Fotoesport
Si voleu accedir a d’altres articles breus i reportatges, podeu fer-ho des de l’apartat del desplegable que trobareu al menú superior del blog. També podeu accedir directament des d’aquest enllaç.