Respetamos tu privacidad
Usamos cookies para el funcionamiento del sitio y, con tu consentimiento, para estadísticas y marketing. Puedes aceptarlas todas, rechazarlas o configurarlas. Política de cookies
Les instal·lacions del Circuit Andorra han estat l’escenari en el què avui Àlex Bercianos, màxim responsable de les instal·lacions, i els pilots Jordi i Marc Gené i Rubé Xaus, els primers com a principals impulsors de l’activitat del kàrting i el segon com a responsable de tot el referent a les activitats en motos, han presentat als medis del país el conjunt d’activitats que es faran aquest estiu al traçat andorrà.
L’esdeveniment també ha comptat amb la presència de pilots, com ara els dakarians Mathieu Baumell i Albert Llovera, i els joves pilots de l’ACA, “Cohete” Suarez i Àlex “Sito” Español.
L’organització de les activitat amb els pilots convidats a la roda de prensa
El primer torn de paraula ha anat a càrrec d’Àlex Bercianos, qui com a director del Circuit Andorra ha exposat de manera general el gruix d’activitats.
D’esquerra a dreta, Xaus, Bercianos i Marc Gené remarcava.
Aquest passat cap de setmana va tenir lloc la 47a Fira d’Andorra la Vella, una edició que segons la majoria de concessionaris del país, comercialment parlant va registrar resultats similars als de l’any passat, és a dir, bona resposta del públic, un bon nombre d’operacions tancades i un bon gruix…

Hi ha marques que desperten admiració i n’hi ha que a més creen una autèntica passió. BMW és una d’aquestes: una combinació d’enginyeria, disseny, esportivitat i plaer de conduir, que al llarg de la seva dilatada história ha unit i segueix unint generacions d’aficionats, tant al volant d’un cotxe…

Des del passat mes de juny, Europcar Andorra ha deixat les instal·lacions de l’Av. Tarragona per traslladar-se al que possiblement sigui un dels punts més cèntrics del país, quelcom que tractant-se d’una empresa de lloguer de cotxes sempre és un encert de cara als usuaris. Si a més, aquest nou punt
El màxim responsable del circuit ha destacat que per quart any consecutiu s’han posat en marxa diferents fronts d’activitats, alguns d’ells nous: kàrting, motos, cotxes, una nova zona de restauració a càrrec de Hard Rock Café i finalment una zona d’esbarjo per als més petits amb autoinflables.
Bercianos ha explicat que ”les motos tindran dos escenaris diferents. Al mateix circuit (moto sobre asfalt) hi haurà tres possibilitats segons la potència. Finalment, la instal·lació de dirt-track (sobre terra) serà per a pilots amb més experiència”

Respecte dels cotxes, Bercianos ha completat la seva intervenció comentant que en les activitats amb cotxes no hi ha novetats considerables respecte de les temporades precedents. Bàsicament seguiran potenciant l’opció dels cursos de pilotatge en asfalt.
5 anys impulsant el circuit
Per la seva banda, Rubèn Xaus, un dels impulsors des dels inicis de les activitats d’estiu al Circuit Andorra, comentava que “fa cinc anys que amb Raul Romero vam pensar que en les instal·lacions andorranes era factible desenvolupar moltes activitats tant de dues com de quatre rodes. En aquesta línia vam començar a treballar i així fins ara. A l’estiu donem la possibilitat que usuaris amb experiència molt diversa puguin mostrar les seves habilitats pilotant motos de diferents cilindrades, ja sigui en asfalt o en terra”
A continuació ha arribat el torn de Marc Gené, que s’ha centrat en l’activitat destinada al kàrting, tant en l’àmbit esportiu com en el lúdic.
Segons Gené. “a escala esportiva és evident que el kart és el vehicle ideal per poder iniciar-se en el món de la competició. De fet, tots els pilots de l’F1 han començat fent kàrting”- comentava.
Respecte dels infants, Gené ha remarcat que "de cara als nens de menys de 1.30 d’alçada, que és el mínim requerit per poder pilotar un kart, també s’ofereix l’opció d’una unitat biplaça en la qual pot pujar-se un adult amb l’nfant”
Una altra opció que també ofereixen és la del Flattrack (kàrting sobre terra). És molt divertida i estimulant donat que “els derrapatges sobre terra són molt divertits”.
Un cop feta la feina de presentació i amb el temps amenaçant pluja, l’organització ha tancat la convocatòria oferint als presents una petita rodada amb els karts, quelcom que ningú s’ha volgut perdre, tant per l’activitat com a tal, com pel fet de poder rodar amb pilots de la talla d’Albert Llovera, Mathieu Baumell i dels pilots de l’ACA Esport, Cohete” Suarez i Àlex “Sito” Español.

Acabarem esmentant que les instal·lacions estaran obertes al públic des de les 11.00 del matí fins a les 19.00 ininterrompudament. Tant les activitats com els horaris estaran vigents fins el 15 de setembre.
———
Més reportatges a la secció que trobareu al desplegable de la part superior del blog, o directament fent clic en aquest enllaç.
Info original/fotos: Fotoesport