Respetamos tu privacidad
Usamos cookies para el funcionamiento del sitio y, con tu consentimiento, para estadísticas y marketing. Puedes aceptarlas todas, rechazarlas o configurarlas. Política de cookies

Joan Vinyes i Jordi Mercader van desplaçar-se a Pobra de Trives (Orense), per posar-se al volant del Suzuki Swift...
La parella formada per Joan Vinyes i Jordi Mercader van desplaçar-se a Pobra de Trives (Orense), per posar-se al volant del Suzuki Swift R4lly S. La parella tenia programat el seu primer test de preparació de cara en aquest 2021, un test que van fer amb la ment posada en una temporada en la qual l’equip Suzuki Ibèrica afrontarà diversos reptes d’àmbit internacional.
Amb els ral·lis portuguesos de les Açores i el de Fafe, ambdós previstos en un futur ja molt proper, aquestes primeres jornades de test van desenvolupar-se sobre terra. I és que els ral·lis portuguesos vàlids pel Campionat d’Europa seran els objectius més exigents que es disputaran sobre terra.
Els responsables de la logística de l’equip Suzuki Ibèrica van dissenyar una especial molt variada pels voltants del Pazo de Barbeiron (Ribeira Sacra), un tram que Vinyes va qualificar com a “ S”.

El circuito de Assen dejó un balance agridulce para Frank Porté después de completar uno de los fines de semana más consistentes de lo que lleva de temporada, tanto en ritmo como en la evolución en conjunto, pero una combinación de pequeños contratiempos en la clasificación y varios incidentes en…

Este pasado fin de semana del 1 y 2 de agosto, Adam Raga se adjudicó la 24ª edición del Trial 2 Días de Arinsal, en una prueba que reunió hasta 316 pilotos de 12 países diferentes , hecho que la sitúa entre las citas más destacadas de trial en el Principado. Raga se lleva la categoría reina El…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Respecte del tarannà viscut, Vinyes ens afegia que “han estat dues jornades molt intenses en les què al principi es van notar els dos mesos d’inactivitat. A mesura que va avançar el test però, es va notar la nostra progressió al volant del Swift”
“Malgrat la pluja de dijous hem fet uns 120 km durant les jornades de test en una especial en perfecte estat. La terra compactada va aguantar perfectament i només al final van aparèixer lleugeres roderes que tampoc ens van dificultar en cap instant. Com comentava, la progressió ha estat constant. Entre l’inici i el final del test hem rebaixat 1” per quilòmetre el nostre crono”
Un cop acabats els test, el pilot de Suzuki sentenciava amb aquestes paraules els dies viscuts a Galícia:

El president de Suzuki Motor Ibèrica, el Sr. Juan López Fradeva, també va estar present a la Pobra de Trives. Un cop acabat el test ens va fer el següent comentari:
10 ral·lis pel davant
En total seran 10 ral·lis, dels quals cal destacar el Ral·li Catalunya - Costa Daurada, una prova que aquest any tornarà a ser vàlida pel Campionat del Món de Ral·lis (WRC).
Per altra banda també disputaran el 55è Açores Rallye, el Ral·li di Roma, el Serras de Fafe-Ferreiras i el Ral·li Illes Canàries.
Paral·lelament en aquests cinc ral·lis internacionals, l’equip Suzuki Ibèrica oficial també afrontarà tres ral·lis del Campionat d’Espanya de Ral·lis d’Asfalt. Seran el Ral·li Sierra Morena, el Ral·li de Ferrol i el Ral·li CAM-RACE.
Finalment, completaran el calendari previst disputant el Rali de Castello Branco i el Ral·li Alto Tamega. Els cinc seran sobre asfalt.
En la ment de tots els membres de l’equip Suzuki Ibèrica Motorsport hi ha el desig unànime que aquest calendari es pugui completar sense més problemes que els que implica la competició com a tal.
En tot cas, amb l’objectiu de no deixar res a l’atzar, els de Suzuki Motorsport tenen programada una cita més a finals de març. Serà el moment de fer un segon test, en aquesta ocasió serà sobre asfalt.
Per llegir altres articles d’àmbit esportiu sobre els nostres pilots a nivell d’esport internacional, feu clic aquí o accediu directament des del menú superior del blog.
Info original / fotos: Fotoesport