Respetamos tu privacidad
Usamos cookies para el funcionamiento del sitio y, con tu consentimiento, para estadísticas y marketing. Puedes aceptarlas todas, rechazarlas o configurarlas. Política de cookies

L’edició 2021 de la Rider 468 d’aquest proper dissabte (17 de juliol), tindrà un recorregut de quasi 400 km i un volum..
L’edició 2021 de la Rider 468, que tindrà lloc aquest proper dissabte (17 de juliol), enguany tindrà un recorregut de quasi 400 km i un volum d’inscrits proper al centenar. L’itinerari inclourà una ruta que passarà per carreteres andorranes, catalanes i franceses.
El centre neuràlgic de l’event, punt de sortida i arribada de les dues etapes i punt de control num5, serà l’aparcament d’autobusos Centre Ciutat (davant de l’edifici administratiu del Govern, a tocar de l’antiga plaça de braus).
Aquesta edició 2021 -organitzada per la Penya Motorista L’Esquirol- tindrà exactament un total de 397 quilòmetres. Amb aquesta distància, aquest serà l’edició amb el recorregut més llarg que la Rider 468 hagi fet.
Des de l’organització també es preveu un centenar d’inscrits, entre andorrans, francesos i espanyols.
10 punts de control
Els riders han de completar un itinerari amb la 10 punts de control en els que hauran de segellar el passaport de la prova. Al final, tots els que acabin la prova i duguin el passaport degudament segellat, rebran un pin commemoratiu.

Oliver Pelayo, con quien recordaréis hablamos hace unas semanas para conocer la nueva fórmula de financiación Pyrénées Options de Motorrad Andorra, nos citó nuevamente en sus instalaciones para hablar de otro tema que acaban de iniciar y que hace referencia a flotas de empresa. Lo cierto es que los

El passat 23 d’abril Pyrénées Industrials, fins ara situat a tocar de l’aduana espanyola, va inaugurar un segon punt al bell mig geogràfic del Principat, concretament a les naus Illes Bartra, a mig camí entre Escaldes Engordany i Encamp, un punt que els situa a tocar de tot arreu, de les Valls del…

Quan pensem a millorar l'àudio del cotxe pensem directament en posar uns súper altaveus, amplificadors d'última generació i processadors impressionants de senyal, tots ells elements com els que vam comentar-vos a l’article « Automuntatges KM0 i Autosistema: la unió fa la força i el millor car àudio
Al començar la prova els riders només sabran el recorregut a fer pel matí. El de la tarda el coneixeran a mida que vagin tornant a l’aparcament de la capital per segellar el passaport, doncs aquesta ubicació també és el punt de control núm. 5.
Divendres s’entregarà a tots els participants una bossa de benvinguda amb el dorsal, una samarreta de la rider i 1 tiquet per sopar, material promocional d’Andorra i una butlleta per participar en el sorteig final de regals. Destacar que el premi més esperat del sorteig serà un escúter DAELIM S16 de 125 CC, valorat en 1.700€.
Els patrocinadors principals de la Rider 468 són el Comú d’Andorra la Vella (el més destacat) i el Govern d’Andorra. També col·laboren la majoria de botigues de motos del país. Precisament és a la capital on hi ha la majoria d’establiments del sector motos, tant pel que fa a vehicles, com a accessoris i roba.
5 anys de fidelitat
Miquel Canturri, conseller de Cultura i Promoció Turística del Comú d’Andorra la Vella, comentava que “per cinquè any consecutiu el comú dóna el suport a una prova que és una acció de promoció i dinamització turística i comercial que permet no només dóna a conèixer el país i la parròquia, també té un retorn directe en la restauració, hoteleria i en els comerços de la parròquia”

Per a més reportatges aneu a la secció que trobareu en el desplegable de la part superior del blog, o feu clic directament en aquest enllaç.