Respetamos tu privacidad
Usamos cookies para el funcionamiento del sitio y, con tu consentimiento, para estadísticas y marketing. Puedes aceptarlas todas, rechazarlas o configurarlas. Política de cookies

El pilot Tony Cachafeiro tancarà aquest proper cap de setmana al circuit de Zuera (Saragossa) l’actual temporada del Campionat d'Espanya de Karting (CEK), fent-ho amb possibilitats d’endur..
El primer i segon lloc aconseguits a la cita anterior de Motorland van catapultar al jove pilot del Principat, apropant-lo a Daniel Miron Lorente, líder provisional del campionat amb 221, 34 més que Cachafeiro (187 punts).
En tot cas, aplicant el criteri de classificació del campionat, el qual descompta el pitjor resultat aconseguit a les mànigues i les curses, la diferència s’escurça fins a 30 punts.
En tot cas, siguin 30 o 34, l’andorrà lluita des de fa vàries edicions pels llocs alts de la classificació, quan no oblidem, aquesta temporada és la primera que ha disputat íntegrament.

El circuito de Assen dejó un balance agridulce para Frank Porté después de completar uno de los fines de semana más consistentes de lo que lleva de temporada, tanto en ritmo como en la evolución en conjunto, pero una combinación de pequeños contratiempos en la clasificación y varios incidentes en…

Este pasado fin de semana del 1 y 2 de agosto, Adam Raga se adjudicó la 24ª edición del Trial 2 Días de Arinsal, en una prueba que reunió hasta 316 pilotos de 12 países diferentes , hecho que la sitúa entre las citas más destacadas de trial en el Principado. Raga se lleva la categoría reina El…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Per tot, la moral i les ganes estan a flor de pell, doncs després d'haver aconseguit al darrer meeting 85 dels 101 punts, tot és possible!
Al marge del que acabi passant, Cachafeiro a brodat una molt bona primera temporada. L’andorrà ha estat constantment entre els deu primers, mentre cursa a cursa seguia aprenent i creixent com a pilot. A mitja temporada va fitxar amb els d’MDC Racing, equip amb el que va arribar la seva primera victòria competint contra els millors.
És així que el pilot ha arribat on està ara mateix, davant l’oportunitat de fer-se amb el campionat. En tot cas, més enllà de la il·lusió que això els suposaria a ell, a l’equip i a la família, el jove pilot li treu ferro, doncs els seu objectiu passa, sobretot, per seguir evolucionant i creixent coma pilot, una mostra més de la serenor tan característica d’aquesta promesa del karting.
Tal i com comentava el pilot "Arribem a Zuera amb moltes ganes de tornar a competir, un mes després de classificar-nos per a la final de les IAME Euro Series a Bèlgica. L'objectiu és tornar a lluitar pels llocs capdavanters tal i com vam fer a Motorland”
Des de Motoraldia et desitgem molta sort Tony, estarem pendents d’aquest darrer round a Zuera, tot i que per a nosaltres, com per a tots els qui et segueixen, la temporada que has fet ja és una gran victòria!

Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.