Respetamos tu privacidad
Usamos cookies para el funcionamiento del sitio y, con tu consentimiento, para estadísticas y marketing. Puedes aceptarlas todas, rechazarlas o configurarlas. Política de cookies

El pilot d’Andorra la Vella acaba sisè de la classificació absoluta i tercer entre els turismes amb el veterà Ibiza Kit Car de Baporo Motorsport

El circuito de Assen dejó un balance agridulce para Frank Porté después de completar uno de los fines de semana más consistentes de lo que lleva de temporada, tanto en ritmo como en la evolución en conjunto, pero una combinación de pequeños contratiempos en la clasificación y varios incidentes en…

Este pasado fin de semana del 1 y 2 de agosto, Adam Raga se adjudicó la 24ª edición del Trial 2 Días de Arinsal, en una prueba que reunió hasta 316 pilotos de 12 países diferentes , hecho que la sitúa entre las citas más destacadas de trial en el Principado. Raga se lleva la categoría reina El…
Amb els 44 punts obtinguts, Gaudi Vall, pilot de la Federació Motociclista d’Andorra (FMA), va completar una excel·lent actuació al Trial de Valdemanco, penúltima cursa del Campionat d’Espanya de l’especialitat.
Vall va assolir una treballada tercera posició en TR2, després de protagonitzar una cursa que va estar marcada per la pluja, en la seva part inicial.
En la mateixa categoria, Jordi Lestang (Montesa) va acabar la cursa en la setena posició (55 punts), després d’haver pogut solventar uns problemes en la mecànica de la moto, quan estava en la segona volta del recorregut.
Els juniors de l’FMA no van tenir l’opció de lluitar per les posicions capdavanteres de la seva categoria. Jan Gabriel (Beta) va cloure el recorregut en la 14a. posició, amb 72 punts de penalització.
Per la seva banda, Valentí Cristina (Montesa) i Joan Miquel García (Vertigo) van acabar amb 75 punts cadascun.
Va ser un diumenge amb ambient veritablement d’hivern. És així que el recorregut de Valdemanco presentava la seva versió més dura i complicada als participants, doncs més enllà del fred, la pluja va fer que les pedres de les zones estiguessin molt lliscants, la qual cosa va provocar més d’un problema als pilots menys experimentats.
Gaudi Vall (Sherco), que va estar molt regular durant tota la jornada, va penalitzar 22 punts en cada una de les dues voltes. Al final, l’andorrà va assolir un gran resultat.
“En general, ha sigut un trial molt difícil. Les zones estaven molt molles i relliscoses. A més, els rivals no perdonaven els errors comesos, però bé, hem aconseguit mantenir el cap fred i no hem fet cap error greu. Finalment, les sensacions són molt positives i ja es comença a notar el treball que hem fet al llarg de la temporada”
Per la seva part, Jordi Lestang (Montesa) va tenir una segona volta molt complicada en la què va haver de completar una part del recorregut a correcuita.
Així ens ho explicava:
“La primera volta va anar força bé. Més enllà d’algun error, la vaig fer millor del que esperava. Ho dic així perquè ahir dissabte el recorregut el vaig veure més difícil”
“En la segona volta he millorat, però he tingut un problema mecànic que m’ha fet perdre molt de temps”
“La manca de temps al final m’ha obligat massa i he hagut de córrer bastant en moltes zones per penalitzar el menys possible”
El cap de setmana que ve (dies 29 i 30) es disputarà el Trial de Castellolí. La prova estarà organitzada pel Moto Club Baja i serà puntuable per totes les categories de l’especialitat.
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu però, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.