We respect your privacy
We use cookies for the site to work and, with your consent, for analytics and marketing. You can accept all, reject all or configure them. Cookie policy

La propera temporada Xavi Cardelús disputarà el Campionat del Món de Supersport amb l’equip Orelac VerdNatura, una de les formacions de referència d’aquesta categoria. Ducati Panigale V2 L’andorrà, que acaba de signar el contracte amb l’escuderia espanyola, pilotarà una Ducati Panigale V2, la
La propera temporada Xavi Cardelús disputarà el Campionat del Món de Supersport amb l’equip Orelac VerdNatura, una de les formacions de referència d’aquesta categoria.
Ducati Panigale V2
L’andorrà, que acaba de signar el contracte amb l’escuderia espanyola, pilotarà una Ducati Panigale V2, la moto què s’ha imposat a 19 de les 24 curses disputades aquest any al Mundial de l’especialitat.
Així doncs Cardelús deixa la categoria de Moto2, una categoria en la que va proclamar-se sotscampió d’Europa l’any passat, per tornar a un campionat en el què va disputar algunes curses l’any 2017 amb l’equip Race Department ATK#25 d’Alex Badolini. En aquella ocasió l’andorrà va puntuar a dues curses, la de Motorland i la de Qatar. El seu millor resultat va ser la tretzena posició aconseguida al circuit aragonès.

The Assen circuit left a bittersweet balance for Frank Porté after completing one of the most consistent weekends of the season, both in terms of pace and overall progression, but a combination of minor setbacks in qualifying and various incidents during the race prevented this potential from…

Last weekend on August 1st and 2nd, Adam Raga claimed victory in the 24th edition of the Trial 2 Days of Arinsal, an event that gathered up to 316 riders from 12 different countries , making it one of the most prominent trials in the Principality. Raga takes the top category The course set by the…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Amb aquest canvi de categoria, l’andorrà aterrarà al Mundial de Supersport amb l’objectiu de recuperar competitivitat i ser un dels protagonistes del certamen.
Cardelús comentava així l’acord assolit amb els d’Orelac Verdnatura : “Aquest important canvi en la meva trajectòria esportiva que afronto amb moltíssima il·lusió em permet arribar a un Campionat del Món molt competitiu en el que puc demostrar el meu potencial pilotant un tipus de moto que s’adapta més bé a les característiques del meu pilotatge i optar a ser un dels seus protagonistes, malgrat l’alt nivell d’exigència d’aquesta competició”.
”Pilotaré una moto guanyadora, com és la Ducati, però sobretot estaré en un equip molt professional i seriós com és l’Orelac VerdNatura, una escuderia que ha mostrat el seu potencial al llarg de les últimes temporades amb els resultats aconseguits amb les seves motos i pilots de prestigi mundial, com són Jorge Navarro i l’italià Raffaele de Rosa.” - ampliava l’andorrà.

Per la seva banda, el Team Mànager del nou equip de l’andorrà, Nacho Calero, afegia que “estem satisfets de l’acord que hem tancat amb el Xavi perquè combina joventut i experiència a l’èlit i sobretot perquè ens ha mostrat les seves ganes de seguir creixent com a pilot amb nosaltres al Campionat del Món de Supersport, on fa uns anys va debutar ocasionalment amb bones sensacions. Per la nostra part posarem la nostra contrastada experiència i els nostres mitjans per consolidar aquest engrescador projecte.” - concloïa Calero minuts després d’haver signat el contracte amb Cardelús.
Futur engrescador!
Certament aquesta estat una gran notícia per al pilot, però també per al país, doncs l’any vinent Andorra tindrà un nou pilot competint a l’espectacular modalitat de Superesport.
Està clar que allò de “el futur es presenta engrescador” que va dir-nos la setmana passada, tenia molt de sentit. L’any vinent serà engrescador per a ell i per a tots!
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.