We respect your privacy
We use cookies for the site to work and, with your consent, for analytics and marketing. You can accept all, reject all or configure them. Cookie policy

Joan Vinyes amb Jaume Font i Joan Vinyes Jr. amb Marc Carol estaran a la línia de sortida de l’última prova del Campionat d’Espanya de Turismes, cursa que tindrà lloc aquest cap de setmana a Montmeló al Circuit de Barcelona-Catalunya. Foto d’arxiu de Joan Vinyes al volant del Porsche L’equip Vinyes
Joan Vinyes amb Jaume Font i Joan Vinyes Jr. amb Marc Carol estaran a la línia de sortida de l’última prova del Campionat d’Espanya de Turismes, cursa que tindrà lloc aquest cap de setmana a Montmeló al Circuit de Barcelona-Catalunya.
Foto d’arxiu de Joan Vinyes al volant del Porsche
L’equip Vinyes Dabad tornarà a competir al traçat català de Montmeló per partida doble. En primer lloc, Joan Vinyes i Jaume Font (Porsche 992 GT3 CUP Baporo Motorsport) tornaran a competir en un circuit en el què a la seva última participació l’any 2021 van aconseguir una espectacular victòria.
El segon focus d’atenció de l’equip Vinyes Dabad estarà centrat en Joan Vinyes Jr i Marc Carol (Cupra TCR DSG Baporo Motorsposrt). Per al primer serà el seu debut competint al Circuit de Barcelona-Catalunya. Al seu costat però, Vinyes Jr. tindrà l’experiència de Marc Carol, gran coneixedor del traçat. Entre tots dos treballaran per dur el Cupra a una bona posició.
El Cupra TCR DSG Baporo Motorsport que duran Vinyes Jr i Carol
The Assen circuit left a bittersweet balance for Frank Porté after completing one of the most consistent weekends of the season, both in terms of pace and overall progression, but a combination of minor setbacks in qualifying and various incidents during the race prevented this potential from…

Last weekend on August 1st and 2nd, Adam Raga claimed victory in the 24th edition of the Trial 2 Days of Arinsal, an event that gathered up to 316 riders from 12 different countries , making it one of the most prominent trials in the Principality. Raga takes the top category The course set by the…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya

El programa esportiu europeu de Vinyes-Font a les dues temporades anteriors va ser la causa per la qual l’equip no va poder estar a la cita catalana. Tot i això, com és habitual en ells, la sortiran amb totes les intencions de lluitar de nou per la victòria. En aquest sentit, el pilot d’Andorra la Vella comentava que “no hem perdut el contacte amb Montmeló. Hem fet algunes jornades de test i estem esperançats. A més, comptarem amb la col·laboració d’un enginyer alemany especialista en Porsche”.
2 hores + 1 volta
La prova del Circuit de Catalunya serà la sisena i última de la temporada. La cursa tindrà la particularitat que serà de resistència (dues hores més 1 volta), a diferència del que ha estat a la resta de curses del campionat.
Divendres dia 22, entre les 9 i les 11 del matí hi haurà una primera sessió d’entrenaments privats de 2 hores. La primera sessió d’entrenaments lliures es farà al migdia de les 13:50 a les 14:40.

Ja dissabte la jornada començarà amb una nova sessió de lliures de les 10:50 a les 11:40, seguida de la corresponent tanda cronometrada entre les 14:20 i les 15:35. Pel que fa a la cursa de diumenge, està previst que arrenqui a les 9:55.
Com a colofó de tot plegat, diumenge a la tarda està prevista la cerimònia de lliurament de premis del Campionat d'Espanya (GT-CET) al mateix circuit.
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.
