Amb una estètica d’allò més atractiva, dues motoritzacions electrificades i una habitabilitat que sorprèn, el nou Opel Frontera torna al mercat preparat per al dia a dia i per a molt més.
Mentre programem la prova de conducció amb el concessionari lauredià, de moment farem aquest article breu per destacar precisament l’alt grau de versatilitat que ofereix el nou Frontera, sens dubte un dels aspectes que més destaquen del SUV alemany.

I és que tot i el seu clar caràcter familiar, el nou model dels d’Opel convenç per molt més que pel seu preu competitiu, el disseny o les seves solucions intel·ligents, i és que la seva versatilitat davant de qualsevol escenari o necessitat és un punt molt destacat.
Pensat per ser útil
Totes les versions disponibles, tant les híbrides com les 100% elèctriques, ofereixen un interior lluminós i molt espaiós, amb un volum de càrrega de fins a 1.600 litres. Això permet carregar-hi tot el que es pugui necessitar: des de les bosses de la compra un dia qualsevol, les maletes de tota la familia, els estris per gaudir d’un cap de setmana d’aventura o eventualment un munt de de feina.
El punt de tot això està en que malgrat aquesta capacitat, l’Opel Frontera manté unes dimensions molt compactes que faciliten enormement la seva conducció pels nuclis urbans, doncs parlem de 4.385 mm de llargada, 1.849 mm d’amplada i 1.635 mm d’alt. En aquest sentit, el disseny a base de línies rectes dels laterals, així com la concepció angulosa de la part posterior, contribueix a l’hora d’aconseguir aquest espai interior tan ben aprofitat, doncs no perd quasi espais a causa d’anglés o baixants molt inclinats.
Un maleter per a tot
Amb els seients posteriors sense plegar, el Frontera ofereix 460 litres de maleter. Ara bé, amb els seient de la segona filera plegats la capacitat s’amplia fins a 1.600 litres. L’espai de càrrega arriba als 1.876 mm de profunditat i 937 mm d’amplada, amb una boca d’accés d’uns còmodes 77 cm d’altura.

També amb set places
Si el que necessites és molta capacitat, per allò de ser una familia nombrosa, el nou Frontera també dóna la talla. I és que en l’acabat GS opcionalment podreu configurar fins a set places. A més destacar que els dos seients addicionals de la tercera filera es poden plegar individualment, un detall que ens dóna molta flexibilitat a l’hora de fer-los servir o utilitzar part de l’espai com a maleter.
Híbrid o elèctric?
L’Opel Frontera està disponible amb dos propulsors, a quin dels dos més interessant. Per un costat hi ha la versió híbrida amb un preu base de 24.000 €. Per l’altra, si sou dels que busqueu una opció de mobilitat totalment lliure d’emissions, teniu la versió Frontera 100% elèctric, que arrenca des dels 26.000€. Ambdós poden beneficiar-se de les ajudes del Pla Engega, sempre que aquest encara estigui vigent. En tot cas, del cotxe en general ja en parlarem en uns dies.
Pyrénées Motors
Per acabar-ho d’arrodonir, Opel ofereix una àmplia gamma d’accessoris funcionals pensats per cobrir tota mena de necessitats: cofres de sostre en diferents mides, portaequipatges, bosses de transport i molts gadgets més.
Informeu-vos-en a la divisió Opel de Pyrénées Motors. Els trobareu a la nau central d’exposició, entre BMW i Mercedes-Benz. Prat de la Tresa s/n. Tel. +376 880700


Per a d’altres novetats, feu clic en aquest enllaç o accediu directament des de la secció corresponent que hi ha al desplegable superior del blog.
Fotos: Stellantis