Joan Vinyes – Joan Vinyes Jr. van estrenar-se com a parella a Mollerussa

La Copa Catalana de Resistència sobre terra va tenir la primera cita de la temporada el cap de setmana passat (5 i 6 d’abril) al Circuit Parc de la Serra de Mollerussa, cursa organitzada per l’Escuderia Mollerussa.

La prova va celebrar-se dins del programa de competicions de la tradicional Diada Off-Road Mollerussa 2025, prova que a més era puntuable per a la Copa Catalana de Resistència Off-Road.

Mollerussa

Mollerussa: a mig gas

Aquesta va ser una cursa especial per a l’equip Vinyes Dabad, ja que era la primera vegada els Vinyes, pare i fill, competien de manera oficial fent equip. D’aquesta manera els dos pilots del Principat van compartir el Seat Ibiza 1.8 T de Baporo Motorsport al llarg de les tres hores de competició, aconseguint finalment la 3a. posició absoluta de la cursa i la segona de la seva categoria.

Val a dir que els Vinyes van arrencar dominant la cursa des del mateix compençament, de fet van aconseguir ràpidament un important avantatge respecte a la resta d’equips. Malauradament però, al minut 20 van patir una pèrdua de potència al motor que poc a poc va fer-los perdre terreny, sobretot a les rectes, on la potència de la resta de cotxes era notablement superior.

Tot i aquest handicap, Vinyes i Vinyes Jr. van seguir lluitant a les posicions capdavanteres gràcies a la seva agresivitat a les zones més lentes, l’única forma que els quedava per poder contrarestar el temp que perdien al fer els trams més ràpids.
És així que finalment van poder acabar el meeting a la tercera plaça final de l’absoluta i segons de la seva classe.

5è lloc de l’altre equip

La segona formació de l’equip Vinyes Dabad que va participar a Mollerussa, amb Pere Xampeny, Melcior Caminal i Marc Barcons, va acabar cinquens a la classificació absoluta.

Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu però, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.

Compartir article: