Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

Joan Vinyes - Jordi Mercader (Hyundai Rally2 R5 - Team Rallycar) van protagonitzar un Ral·li da Auga 2023 en clara progressió, aconseguint la 4a. posició de..
Ral·li da Auga 2023.- Joan Vinyes - Jordi Mercader (Hyundai Rally2 R5 - Team Rallycar) van protagonitzar un Ral·li da Auga 2023 en clara progressió. Finalment van aconseguir la 4a. posició absoluta, a 23” del podi final de la prova.
La prova gallega era la primera del calendari de la Copa d’Espanya de l’especialitat (CERT) de la present temporada, una competició que el team Rallycar seguirà amb regularitat.
Vinyes es mostrava molt satisfet de com s’havia desenvolupat el seu retorn als ral·lis de terra espanyols. En aquest sentit, el pilot comentava que “hem complert amb escreix els objectius que ens havíem marcat. Un ral·li molt bonic en què, estant a Galícia, la climatologia sempre té l’última paraula. El Hyundai s’ha comportat de manera impecable i l’equip ha fet un treball perfecte. Sens dubte ha estat un retorn a la terra que il·lusiona. Recuperar el ritme que teníem en terra fa anys és el pròxim objectiu”.
comentava Vinyes. comentava Vinyes com a valoració final.
Le circuit d'Assen a laissé un bilan mitigé pour Frank Porté après avoir complété l'un des week-ends les plus consistants de sa saison, tant en termes de rythme que d'évolution globale, mais une combinaison de petits contretemps lors des qualifications et de divers incidents en course a empêché que

Ce dernier week-end du 1er et 2 août, Adam Raga a remporté la 24ème édition du Trial 2 Jours d'Arinsal, lors d'une épreuve réunissant jusqu'à 316 pilotes de 12 pays différents , ce qui la situe parmi les événements les plus marquants du trial dans le Principat. Raga remporte la catégorie reine Le…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Una vegada completats tots els passos precompetició (reconeixements, verificacions..) va arribar el moment de situar-se al volant del Hyundai i20 i competir contra el crono.
Al “free practice” Vinyes-Mercader van marcar un millor crono de 2’42”488, temps que va quedar lluny del que esperaven fer.
Dit i fet! En el tram de qualificació, sacrificant una mica la velocitat, però fent la traçada més exacta, el temps va millorar de manera espectacular (2’28”492), aconseguint la 4a. plaça en la classificació.
La resta de la jornada del divendres (dia 24) va desenvolupar-se sense incidències. Vinyes-Mercader van disputar el tram espectacle i la corresponent cerimònia de sortida.

Aquest era el primer ral·li pilotant el Hyundai Rally2. El pilot del Team Rallycar va iniciar les primeres especials a un ritme que li permetés no perdre contacte amb els més ràpids, però sense prendre cap risc innecessari.
Després de marcar el tercer millor temps en la quarta especial del dia i última del bucle matinal, Vinyes-Mercader estaven situats en la setena posició, a 2’32”del líder, el campió espanyol de l’especialitat Cohete Suarez (Skoda R5) i a 1’37” d’Ivan Ares (Hyundai Rally2).
A l’assistència de meitat de la prova, Vinyes manifestava que “tot està sortint com esperàvem. Potser podríem anar una mica més ràpid, però hem considerat que encara no és el moment. No hi ha cap dubte que les prestacions del Hyundai t’ofereixen la possibilitat d’anar molt més de pressa”.

En la continuació van seguir en la mateixa línia, aconseguint finalment completar el ral·li en la 4a. posició. Respecte de si el podi va ser possible, l’andorrà va comentar-nos que “potser en altres circumstàncies ho hagués estat, però crec que el nostre primer resultat és molt bo i era innecessari forçar la situació per fer podi. Et diré que en l’última especial fins i tot hem aixecat una mica per assegurar estar al parc tancat final”.
La propera cita arribarà a mitjans d’abril (dies 14 i 15). Serà a Lorca (Múrcia), on es disputarà una nova edició del Rally Tierras Altas de Lorca. La prova, a més de puntuar per al CERT - Rallycar, també serà vàlida pel Supercampionat d’Espanya de Ral·lis (S-CER).
———
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.

Info original /Fotos: Fotoesport