Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

Ja està tot llest per a la 2a edició dels 2 dies de Trial Clàssic de Sant Julià de Lòria. Aquesta nova edició tindrà un recorregut...
Ja està tot llest per a la 2a edició dels 2 dies de Trial Clàssic de Sant Julià de Lòria. Aquesta nova edició tindrà un recorregut de 25 km i amb una vintena de zones d’exigència variable, sempre però, amb Sant Julià de Lòria com a nucli central .
L’esdeveniment tindrà lloc els dies 28, 29 i 30 de juny.
Els 2 dies de Trial Clàssic de Sant Julià de Loria és una competició que sense ser puntuable per a cap campionat, però no per això deixa de tenir un impacte notable. En aquest sentit, destacar que la primera edició de la passada temporada va tenir una excel·lent acceptació entre els practicants del trial amb motos clàssiques.
Els organitzadors de l’esdeveniment, l’Andorra Trial Club (ATC), s’han recolzat en l’experiència acumulada en aquella primera edició per augmentar el nivell organitzatiu de la prova. El seu desig és que en un futur immediat es converteixi en una prova indispensable per als pilots que competeixen amb models històrics.

Le circuit d'Assen a laissé un bilan mitigé pour Frank Porté après avoir complété l'un des week-ends les plus consistants de sa saison, tant en termes de rythme que d'évolution globale, mais une combinaison de petits contretemps lors des qualifications et de divers incidents en course a empêché que

Ce dernier week-end du 1er et 2 août, Adam Raga a remporté la 24ème édition du Trial 2 Jours d'Arinsal, lors d'une épreuve réunissant jusqu'à 316 pilotes de 12 pays différents , ce qui la situe parmi les événements les plus marquants du trial dans le Principat. Raga remporte la catégorie reine Le…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Com a dada, comentar que la primera edició dels 6 dies de trial d’Escòcia es va disputar l’any 1909. Entre els anys 1968 i 1974 es va córrer el Campionat d’Europa, mentre que el primer Campionat del Món va disputar-se l’any 1975.
Amb tota seguretat, a Sant Julià de Lòria no veurem cap de les motos que va competir en els primers “Scottish”, encara que sí que hi haurà possibilitats de poder gaudir d’alguna de les motos i/o pilots que van competir en els inicis dels esmentats campionats.
Com dèiem, el recorregut de l’edició 2019 s’ha dissenyat als voltants de Sant Julià de Lòria.
A partir del divendres (dia 28) tindran lloc les verificacions administratives i tècniques d’unes motocicletes amb molta història al seu darrere.

La prova s’iniciarà a la Plaça de la Germandat. Després es passarà per Nagol i Certés, abans d’agafar la pista per baixar fins a Aixirivall i al riu de Faucellers.
A continuació es pujarà cap al bosc de la Rabassa, arribant fins a la cota 2200.
Ja de retorn cap a Sant Julià de Lòria, es passarà per Naturlàndia, territori Toni Bou. Abans d’arribar al parc tancat situat en la zona de sortida (Plaça de la Germandat) es creuarà el poble d’Auvinyà.
Seguint aquesta mínima descripció del recorregut que us hem fet, es pot intuir que les zones seran variades segons el lloc on estiguin marcades.
Els elements a superar seran -segons la zona- la pedra solta i relliscosa, els obstacles d’aigua en el riu de Faucellers i finalment la terra i les roques de tamany considerable en la part més alta del recorregut.
Cal recordar que cadascuna de les zones tindrà traçades d’acord amb la categoria dels pilots. D’aquesta manera els dorsals de color groc hauran de superar les traçades més suaus. Per als dorsals verds incrementarà el grau de dificultat, mentre que per als pilots amb dorsal blau la dificultat serà ja la màxima.
Esmentar que durant el primer dia de competició està previst que es disputin 20 zones en un màxim de 8 hores. Durant el diumenge, les zones a superar seran 19.
Un mes abans de que Sant Julià de Lòria es vegi envaïda per motos trial amb una antiguitat de fins a 40 anys, els membres de l’Andorra Trial Club estan cuidant tots els detalls perquè tothom, pilots i públic, puguin gaudir de dues jornades espectaculars, tant com les motos i pilots que hi participaran!
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport nacional del món del motor, feu clic aquí. També podeu accedir tradicionalment des del menú superior del blog.