Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

Quan encara no s'ha tancat el termini d'inscripcions, ja hi ha més de 230 equips en la llista provisional de participants d’aquesta edició 2022 del `Tour Auto Auto…
Quan encara no s'ha tancat el termini d'inscripcions, ja hi ha més de 230 equips a la llista provisional de participants de l’edició 2022 del Tour Auto, la prova de carretera més prestigiosa a nivell mundial, reservada a vehicles clàssics i històrics de competició.
La prova arrencarà des del Château de Rambouillet (París) el 26 d'abril i finalitzarà 4 dies més tard (30 d’abril) a Andorra la Vella, després d'haver disputat cinc etapes: La Baule, Llemotges, Bordeus, Pau i finalment Andorra.
Un cop a Andorra els participants disputaran tres especials de muntanya, l'última de les quals tindrà lloc a l’emblemàtica carretera del Coll d’Ordino.
El Tour Auto reuneix una exclusiva i selecta comitiva d’automòbils clàssics i de competició, la majoria dels quals són de gran interès històric.

Le circuit d'Assen a laissé un bilan mitigé pour Frank Porté après avoir complété l'un des week-ends les plus consistants de sa saison, tant en termes de rythme que d'évolution globale, mais une combinaison de petits contretemps lors des qualifications et de divers incidents en course a empêché que

Ce dernier week-end du 1er et 2 août, Adam Raga a remporté la 24ème édition du Trial 2 Jours d'Arinsal, lors d'une épreuve réunissant jusqu'à 316 pilotes de 12 pays différents , ce qui la situe parmi les événements les plus marquants du trial dans le Principat. Raga remporte la catégorie reine Le…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Enguany, la prova commemorarà el 50è aniversari de la mítica victòria del Ferrari 365 GTB/4. I és que en l’edició de 1972, l’italià va aconseguir endur-se el doblet. Aquest model, anomenat també com a Ferrari “Daytona”, va ser pilotat en les dues primeres posicions del Tour Auto d'aquell any per Jean-Claude Andruet -“Biche” i per Daniël Rouveyran - François Migault.
Doncs bé, s'espera que al Tour Auto 2022 participin un total de 7 unitats d'aquest extraordinari GT. A més, també hi haurà altres models de gran valor històric, com unitats de Ferrari 365, 308 i 250, Lancia Stratos HF i una gran nombre de Porsche 911 de totes les versions, destacant especialment el 911 Carrera 3.0 RSR. Completaran aquesta acurada selecció de peces de col·lecció, algun De Tomaso Pantera, BMW M1 Procar, Shelby Cobra, Porsche 904 GTS, Alpine A110 i A310, Jaguar E-Type, Ligier JS2, Panhard Dyna X87 i diferents sèries de Chevrolet Camaro.
El Tour Auto 2022 entrarà a Andorra pel Pas de la Casa. Des d’allà es dirigirà fins a Ordino, on està previst que els primers cotxes arribin a partir de les 14 hores. Després del corresponent reagrupament al centre urbà, tindrà lloc al Coll d’Ordino la darrera prova especial de la cursa.
Finalitzada la cronometrada, els vehicles es dirigiran al Parc Central d'Andorra la Vella, el punt final de la prova.
A la nit, tindrà lloc al complex del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany el sopar de gala, així com el repartiment de premis dels millors classificats de l'etapa Pau-Andorra.
L’endemà a migdia (diumenge 1 de maig) a l'Andorra Park Hotel es farà el repartiment de premis finals d’aquesta edició 2022 del Tour Auto.

L’Automòbil Club d’Andorra i l’ACA Esport, la divisió esportiva de l’entitat, en estreta col·laboració amb Andorra Turisme, Andorra Business i amb els comuns d'Andorra la Vella, Escaldes-Engordany i Ordino, faran possible que es pugui viure al país aquesta important cita automobilística, la qual tindrà un gran ressó mediàtic a nivell internacional.
Aquest gran esdeveniment automobilístic serà el primer dels sis que hi haurà a Andorra al llarg d’aquest 2022. Després del Tour Auto, entre el 19 i el 20 de maig visitarà el país el GT Tour Cevennes-Roussillon. Una setmana més tard, el 26 de maig, ho farà Le Grand Tour.
Les altres tres grans cites previstes per aquest 2022 seran la Pujada Arinsal, el Ral·li d’Andorra i l’Andorra Sotheby's Winter Rally.
———
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor, feu clic en aquest enllaç directe. També podeu accedir des del menú superior del blog.
Font original : Jas Info Service
Fotos: Mathieu Bonnevie