Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

Calor asfixiant la que van haver de suportar els presents en la 12a Pujada a Guia de Isora. Sense anar més lluny, dissabte..
Per temes compatibilitat en el calendari, Edgar Montellà (Silver Car S3) va ser l’únic pilot de l’ACA Esport que va disputar la 12a Pujada a Guia de Isora, segona prova vàlida per al Campionat d’Espanya de Muntanya 2021.
Malauradament, les Illes Afortunades van tornar a girar l’esquena al pilot. I és que després d’aconseguir el tercer millor crono de la categoria III, al final va acabar en la quarta plaça de la classificació per tot just 52 mil·lèsimes.
Una vegada acumulats els dos millors cronos de les tres pujades disputades, el tercer lloc va ser per a Mario Asenjo (Silver Car S3).
La classificació final de la categoria va acabar encapçalada per Javier Alfonso González (Silver Car S3). El pilot tinerfeny va fer un crono global de 6’08”707. El va seguir Garikoitz Flores (Talex M3) a 2”893 i Mario Asenjo (Silver Car S3) a 4”506.

Le circuit d'Assen a laissé un bilan mitigé pour Frank Porté après avoir complété l'un des week-ends les plus consistants de sa saison, tant en termes de rythme que d'évolution globale, mais une combinaison de petits contretemps lors des qualifications et de divers incidents en course a empêché que

Ce dernier week-end du 1er et 2 août, Adam Raga a remporté la 24ème édition du Trial 2 Jours d'Arinsal, lors d'une épreuve réunissant jusqu'à 316 pilotes de 12 pays différents , ce qui la situe parmi les événements les plus marquants du trial dans le Principat. Raga remporte la catégorie reine Le…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya

La calitja que va arribar, sobretot dissabte, va fer que l’ambient en l’escenari de la pujada chicharrera fos molt calorós. El sol va brillar amb força i l’asfalt va acabar superant els 60°. Per això, pilots, mecàniques i aficionats van patir de valent l’onada de calor que va regnar a la carretera que uneix la Platja de Sant Joan amb la localitat de Guia de Isora.
Un cop finalitzada la prova Montellà lamentava haver quedat fora del podi per una diferència tan minsa. Així s’expressava: “Sens dubte 52 mil·lèsimes en més de 10 km de competició és pràcticament inapreciable. Només cal esperar que algun dia la sort canviï i aquestes mil·lèsimes que ara m’allunyen de posicions de podi comptin al favor meu”
A més afegia: “Estic content amb els meus cronos. Crec que el ritme ha estat molt semblant al dels meus rivals”
Una vegada finalitzada la competició a Tenerife, Montellà no va dubtar a passar pàgina i començar a pensar en pròxims compromisos.
“Durant el mes de juny tenim una agenda molt carregada. El cap de setmana que ve la doble pujada a Les Ventoses”
Així és, els equips que competeixen al Campionat de Catalunya de l’especialitat estan citats divendres (dia 11) a Sant Jaume dels Domenys (Tarragona). Serà el moment de disputar la doble pujada als Ventoses (dies 12 i 13). La prova estarà organitzada pels membres de l’Escuderia Penedès.
———
Per a més notícies sobre les actuacions de pilots andorrans en l’àmbit esportiu internacional, feu clic en aquest enllaç o accediu des del menú superior del blog.
Info original/ fotos: Fotoesport