Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

Joan Vinyes i Jordi Mercader estaran per segon any consecutiu a la cabina del Hyundai Rally2 del Team Rallycar amb el que disputaran un any més la Copa d’Espanya de..
Avui dimecres a mig matí a les instal·lacions d’Auto Centre Principat, el concessionari oficial Hyundai al Principat, Joan Vinyes i el seu copilot Jordi Mercader, juntament amb Jordi Cerqueda, màxim responsable de Hyundai Andorra, han fet oficial la que serà la segona temporada al certamen de ral·lis de terra espanyol.
Joan Vinyes (esquerra) i Jordi Cerqueda, responsable d’Auto Centre Principat, durant la presentació
La parella tornarà a participar amb el Hyundai Rally2, una mecànica que prepararan i assistiran els tècnics de Rtechnology.
Enguany hi haurà pocs canvis al projecte, el qual estarà patrocinat per Auto Centre Principat (Hyundai Andorra), Kars Andorra, Aparcament Vinyes, Rallycar i Hankook.
El nou Hyundai Rally2 Rallycar 2024
La Pujada Arcalís, tercera prova del Campionat d’Andorra d’Automobilisme de Muntanya va viure dissabte (27 de juny), un dels episodis més emocionants del que portem de campionat. Si bé el gran dominador de la prova va ser el català Jordi Vilardell, la lluita per la segona posició final va tenir a…

Com molts divendres, avui hem rebut un nou comunicat d’en Xavi Cardelús, quelcom gens estrany a tocar d’un cap de setmana, doncs és habitual rebre alguna nota prèvia als meeting que normalment disputa entre dissabte i diumenge, però en aquesta ocasió la cosa no ha anat per aquí, tot el contrari. El

Joan Vinyes va protagonitzar un dels caps de setmana més destacats de la temporada a MotorLand Aragón, escenari de la tercera cita de la Toyota GR Cup Spain. L’andorrà va sumar un podi dissabte i una brillant victòria diumenge, uns resultats que li permeten escalar fins a la tercera posició…
Les set proves que configuren el calendari definitiu de la Copa d’Espanya de ral·lis de terra són:
En aquesta edició 2024 serà novetat la prova de Lanzarote i RACC Catalunya. Precisament la prova del RACC, a més de Lorca i Pozoblanco, formen part del calendari del SuperCampionat (S-CER) d’Espanya de Ral·lis.

L’experiència, un plus!
De la mateixa forma que quan van presentar-li l’opció de tornar a competir als ral·lis de terra, en Joan no ho va dubtar ni un instant, tot i ser molt conscient que al lluitar contra pilots més acostumats a la terra, estaria en inferioritat de condicions, enguany, amb l’any passat com a referència, la cosa canvia sensiblement.
”L’any passat no va ser fàcil i el repte era gran, però també molt apassionant”
En aquest sentit, Vinyes ha comentat que “davant la possibilitat de poder pilotar als comandaments del Hyundai Rally2, era i crec que és molt difícil negar-se a viure l’experiència. Sense conèixer la mecànica i competint per escenaris on feia anys que no corria, l’any passat no va ser fàcil i el repte era gran, però també molt apassionant. Sens dubte, estic molt satisfet d’haver-lo afrontat i de com vam aconseguir superar els obstacles que es van anar presentant”.
“L’experiència acumulada serà de gran ajuda, però aquest serà un any molt competit”
Respecte en aquest segon any, l’andorrà afegia: ”No tinc cap dubte que l’experiència acumulada l’any passat ens serà de gran ajuda aquest any. El feeling de la terra, tant en Jordi com jo el tindrem més recent i el fet de mantenir la mateixa estructura a l’equip tècnic (Rtechnology) també ens permetrà avançar de manera més eficient en la posada a punt del Hyundai. Per tot, crec que aquest serà un campionat molt competit, i més tenint en compte que es disputaran tres ral·lis vàlids per a l’S-CER”.
L’inici del CERT 2024 està a tocar, doncs els dies 8 i 9 de març arrencarà la primera cita a Múrcia amb la disputa del XII Rally tierras altas de Lorca.

Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu però, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.
Info/fotos: Fotoesport