Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

El pilot d’Andorra la Vella acaba sisè de la classificació absoluta i tercer entre els turismes amb el veterà Ibiza Kit Car de Baporo Motorsport

Le circuit d'Assen a laissé un bilan mitigé pour Frank Porté après avoir complété l'un des week-ends les plus consistants de sa saison, tant en termes de rythme que d'évolution globale, mais une combinaison de petits contretemps lors des qualifications et de divers incidents en course a empêché que

Ce dernier week-end du 1er et 2 août, Adam Raga a remporté la 24ème édition du Trial 2 Jours d'Arinsal, lors d'une épreuve réunissant jusqu'à 316 pilotes de 12 pays différents , ce qui la situe parmi les événements les plus marquants du trial dans le Principat. Raga remporte la catégorie reine Le…
Dia crític el d’ahir (3 d’abril) en el Merzouga Ral·li. Aquesta 3a etapa la va marcar una etapa marató que definia l'equador del Merzouga. Margot Llobera ha seguit gestionat tot plegar a la perfecció.
El quart dia de competició plantejava una de les etapes més importants de tota la carrera, la Marató.
Després de la dura jornada de la segons etapa, en aquesta tercera, i amb les forces només a mig recuperar, la pilot andorrana va rodar amb cautela. Havia d’evitar castigar la moto i conservar forces per l’etapa següent.
En aquesta 3a etapa no van haver-hi assistències. Per tant, els riders van haver de fer-se càrrec ells mateixos de les posibles reparacions o posades a punt a les motos després de l'especial del dia. A més, els va tocar dormir sota les estrelles del desert al més pur estil del Dakar.

Va ser un dia en què l'estratègia era clau per a aconseguir continuar endavant sense sobresalts. En arribar al bivouac, Margot LLobera explicava:
“Hem acabat la tercera etapa. Tot és una mica diferent perquè és etapa marató. La veritat és que avui he rodat molt millor que ahir, amb la circumstància que he sortit l'última en haver de parar-me a reparar el motor del roadbook just en la sortida. Era un problema seriós perquè l'avaria no em permetia avançar el rutòmetre. De no haver-lo reparat m'hauria tocat passar les vinyetes a mà, quelcom gens recomanable mentre pilotem a tota velocitat per sorra i pistes. Això m'ha forçat a navegar totalment sola, així que estic contenta perquè no he tingut dificultats importants i he arribat sense problemes en aquest preciós bivouac que ens han preparat. A més, amb 230km, ha estat l'especial més llarga de tota la carrera, així que millor encara”Dit i fet, ara si que el recompte d’etapes és de baixada. Vist l’estat d’ànim de la pilot i el positivisme que desborda, tot pinta molt bé. Així ha estat al menys fins ara.
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional del món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu però, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.