Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

El pilot d’Andorra la Vella acaba sisè de la classificació absoluta i tercer entre els turismes amb el veterà Ibiza Kit Car de Baporo Motorsport

Le circuit d'Assen a laissé un bilan mitigé pour Frank Porté après avoir complété l'un des week-ends les plus consistants de sa saison, tant en termes de rythme que d'évolution globale, mais une combinaison de petits contretemps lors des qualifications et de divers incidents en course a empêché que

Ce dernier week-end du 1er et 2 août, Adam Raga a remporté la 24ème édition du Trial 2 Jours d'Arinsal, lors d'une épreuve réunissant jusqu'à 316 pilotes de 12 pays différents , ce qui la situe parmi les événements les plus marquants du trial dans le Principat. Raga remporte la catégorie reine Le…
L'última cita del calendari era molt important per a la pilot andorrana, doncs puntuava doble. Al final, afortunadament, després de lluitar-ho de valent, el resultat va ser del tot favorable.
El recorregut i el plantejament de carrera van ser molt complicats. I és que en aquesta edició 2022 la cursa era 100% de sorra i dunes i amb una exigència física molt superior a la de la resta de proves del campionat.
Amb seu al Dubai Festival City Mall, els pilots es van enfrontar a un recorregut extremadament complex. El recorregut de la primera etapa de divendres (2 de desembre) constava de 195 km cronometrats, més 106 km d'enllaç. La segona etapa, que bàsicament es va disputar pel mateix tram però en sentit invers, implicava 196 km cronometrats i 122 km d'enllaç. En total, la cursa tenia un total de 631 km, que es diu ràpid!
L'acció va començar amb una primera etapa especialment dura i sense descans. Els riders van haver d’enfrontar-se a pistes de sorra molt fina i tova i amb dunes tallades que els provocaven un desgast físic molt important.
Llobera va patir una petita caiguda que va fer que saltés l'airbag que porten obligatòriament tots els pilots. Això va suposar-li perdre alguns minuts, doncs va haver de substituir el cartutx d'aire comprimit del dispositiu de seguretat.
L'objectiu però, era continuar! L’andorrana sabia que tots els pilots estaven patint de la mateixa manera i escorçar el màxim de temps possible a les seves dues contrincants en la lluita pel Mundial Femení, era l’objectiu.
L'etapa 2 va transcòrrer pel mateix itinerari del dia anterior, però en sentit invers. Això va facilitar les coses a la pilot, que va enfrontar-se a les dunes per la cara tallada, minimitzant l'impacte dels talls que tants maldecaps van provocar-li durant la primera jornada. També va trobar-se amb zones més ràpides que tant a ella com a la resta de pilots els donaven un respir.
La calor però, va ser un factor important que van patir molt en ambdues etapes.
Finalment tot va rutllar com estava previst i Llobera va signar un excel·lent segon lloc a la Baja Dubai i un tercer lloc a la Copa del Món de Bajas FIM.
Ambdós llocs suposen un tancament d'any espectacular per a l’andorrana, que es confirma com una de les grans figures d’aquest dura disciplina.
“Estic molt contenta amb l'any que hem tingut. Acabar tercera en una Copa del Món és un somni. És cert que ens hem enfrontat a molts problemes que hem hagut d'afrontar al llarg de la temporada. Recordo a Hongria que el vent em va tirar a terra i vaig trencar la torre de navegació o que a l'Aràbia Saudita vaig tenir problemes amb una benzina que estava contaminada i va parar la moto. Per tot això, al final veiem que havent quedat a un únic punt de diferència amb la segona classificada, en altres circumstàncies potser hauria pogut guanyar” “Malgrat tot hem d’estat molt constants i hem corregut molt bé en tot tipus de terrenys, cosa que ens aporta encara més valor respecte d’aquest tercer lloc. No ha estat un any fàcil per a ningú i bé, ens emportem a casa aquesta medalla, que era l'objectiu de l'any, així que estic molt satisfeta”Respecte a la propera temporada, Llobera comentava que “ja estem pensant en l'any que ve i en els objectius que ens marcarem”
Estem segurs que serà una gran temporada Margot. Felicitats per aquesta merescuda medalla.
———
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.