Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

El jove pilot de kàrting Tony Cachafeiro ha aconseguit avui diumenge al Circuit de Zuera (Saragossa), fer podi a les dues carreres disputades al meeting aragonés del Campionat d’Espanya de Kàrting. Si tenim en compte que a la primera cursa Cachafeiro ha sortit des del 12è lloc, és evident que…
El jove pilot de kàrting Tony Cachafeiro ha aconseguit avui diumenge al Circuit de Zuera (Saragossa), fer podi a les dues carreres disputades al meeting aragonés del Campionat d’Espanya de Kàrting.
Si tenim en compte que a la primera cursa Cachafeiro ha sortit des del 12è lloc, és evident que l’andorrà a tornat a regalar als presents una carrera molt solvent amb avançaments continuats de principi a fi.
10 llocs en 3 voltes
El cert és que Cachafeiro ha iniciat el meeting d’avui molt conscient de les seves opcions. Tant ha estat així que només en les tres primeres voltes ja ha remuntat deu posicions fins situar-se entre el segon i tercer lloc. Finalment a creuat la meta al 3r lloc.

Le circuit d'Assen a laissé un bilan mitigé pour Frank Porté après avoir complété l'un des week-ends les plus consistants de sa saison, tant en termes de rythme que d'évolution globale, mais une combinaison de petits contretemps lors des qualifications et de divers incidents en course a empêché que

Ce dernier week-end du 1er et 2 août, Adam Raga a remporté la 24ème édition du Trial 2 Jours d'Arinsal, lors d'une épreuve réunissant jusqu'à 316 pilotes de 12 pays différents , ce qui la situe parmi les événements les plus marquants du trial dans le Principat. Raga remporte la catégorie reine Le…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Gràcies en aquest resultat, Cachafeiro s’ha fet amb el tercer lloc de la graella de sortida de la segon cursa. En tot cas, tot i la bona posició, el d’MDC racing no s’ha lliurat d’haver de tornar a remuntar posicions. I és que tot i haver estat liderant la carrera a la primera volta després d’adelantar als pilots que tenia al davant, un toc l’ha fet perdre el control del kart. A causa d’aquest fet Cachafeiro ha acabat reenganxat-se de nou a la cursa situat al 8è lloc.
Amb marge per poder lluitar, Cachafeiro no ha perdut ni un segon i ha tornat a llançar-se a l’atac. Pilot a pilot ha anat recuperant llocs i ràpidament ha tornat a estar amb opcions de fer-se amb el segon podi del dia.
Tot i que ha protagonitzat mitja dotzena d’avançaments remarcables, la cirereta final l’ha posat quan després d’avançar al 4t i 3r classificats a la penúltima volta, Cachafeiro s’ha encolat al líder esperant el moment just per adelantar-lo. L’andorrà ha apurat tant com ha pogut per tal que en cas d’aconseguir fer-se amb el primer lloc, al rival no li quedés marge per fer cap intent de recuperar el lideratge. És així que a la darrera volta, quan menys semblava que Cachafeiro intentaria res, al vuité revolt s’ha obert per l’exterior atacant i superant Iván Gonzalez, el líder, en la que ha estat una maniobra magistral.
Malauradament, amb el que no ha comptat l’andorrà és que un cop a la recta principal del circuit i amb la meta a escassos metres, el rebuf jugaria a favor de González. Gràcies en això Gonzalez ha pogut recuperar el primer lloc creuant la meta 46 mil·lèsimes de segon abans que Cachafeiro.
Sigui com sigui, el 3r i 2n lloc assolits en aquest nova prova del CEK signen un fantàstic cap de setmana per a l’andorrà.
"M'he divertit molt avui. Han estat dues curses en les què he avançat molt i he tingut bones lluites. Vam estar a prop de guanyar, però bé, marxo de Zuera molt content amb els dos podis".
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu però, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.