Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

Al volant del Suzuki Swift S1600 Baporo Motorsport, Joan Vinyes i Jordi Mercader van començar molt bé la temporada de ral·lis aquest passat cap de setmana, després fer-se amb una clara victòria a la classe 1 al, prova que després de quatre anys des de la darrera convocatòria, enguany celebrava
Al volant del Suzuki Swift S1600 Baporo Motorsport, Joan Vinyes i Jordi Mercader van començar molt bé la temporada de ral·lis aquest passat cap de setmana, després fer-se amb una clara victòria a la classe 1 al, prova que després de quatre anys des de la darrera convocatòria, enguany celebrava la 25a edició.
El recorregut constava de dos trams que s’havien de fer tres vegades. El parc tancat i la sortida es va fer des de Sant Julià de Vilatorta, població que dóna el nom a la cursa. En tot cas, la major part de l’activitat, incloses les verificacions i la situació del parc d’assistència dels 35 cotxes que van participar, van situar-se a les instal·lacions del Circuit d’Osona.
Vinyes i Mercader van prendre la sortida de la prova amb la intenció de valorar les modificacions que l’equip Baporo Motorsport havia fet al sistema de frens del cotxe, la causa que la passada temporada els va obligar a abandonar a Rias Altas, prova puntuable pel Campionat d’Espanya Històrics, quan a més eren líders.

Le circuit d'Assen a laissé un bilan mitigé pour Frank Porté après avoir complété l'un des week-ends les plus consistants de sa saison, tant en termes de rythme que d'évolution globale, mais une combinaison de petits contretemps lors des qualifications et de divers incidents en course a empêché que

Ce dernier week-end du 1er et 2 août, Adam Raga a remporté la 24ème édition du Trial 2 Jours d'Arinsal, lors d'une épreuve réunissant jusqu'à 316 pilotes de 12 pays différents , ce qui la situe parmi les événements les plus marquants du trial dans le Principat. Raga remporte la catégorie reine Le…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Després del shakedown de dissabte a la tarda al Circuit d’Osona, les millores es van fer palpables en l’exigent traçat de kàrting amb constants canvis de ritme i zones de frenades intenses. En les diverses ocasions que l’equip va prendre la sortida, es va confirmar el bon rendiment del conjunt, comprovant que les millores fetes al Suzuki havien estat un encert.

Aquestes bones sensacions es van mantenir diumenge als trams, on Vinyes i Mercader van lluitar contra els potents Rally2 de Dani Sola i David Moreno (Skoda Fabia Rally2), clars dominadors i guanyadors de la prova a la categoria absoluta.
Tot i així, Vinyes-Mercader van mostrar un gran ritme que els va permetre barrejar-se i superar alguns equips amb aquests potents cotxes, aconseguint una meritòria 4a. posició final, així com el lideratge a la classe 1.
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport nacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.
Info original: Fotoesport