Nous respectons votre vie privée
Nous utilisons des cookies pour le fonctionnement du site et, avec votre consentement, pour les statistiques et le marketing. Vous pouvez tout accepter, tout refuser ou les configurer. Politique de cookies

Aquesta cap de setmana al circuit de Most, escenari en el què va disputar-se un nou round del Campionat del Món de Supersport, l’andorrà Xavi Cardelús va classificar-se 23è tant dissabte com diumenge. Dissabte, sortint des de la 10a línia de la graella, el del Principat va anar recuperant posicions
Aquesta cap de setmana al circuit de Most, escenari en el què va disputar-se un nou round del Campionat del Món de Supersport, l’andorrà Xavi Cardelús va classificar-se 23è tant dissabte com diumenge.
Dissabte, sortint des de la 10a línia de la graella, el del Principat va anar recuperant posicions al primer terç de la prova mentre rodava a un ritme molt semblant al del grup que tancava la zona de punts. Aquest fet, posició a part, deixava entreveure que els canvis duts a terme a la moto van estar encertats, tot i que encara insuficients.
El cert és que donada la posició de sortida del de l’equip Cerba Yamaha Racing, les opcions de poder escalar i millorar posicions fins acostar-se al Top15 van ser poques i complicades.
Val a dir però, que a la seva volta ràpida Cardelús va rebaixar en dues dècimes els registres que va fer a la sessió lliure i a la Superpole.

Le circuit d'Assen a laissé un bilan mitigé pour Frank Porté après avoir complété l'un des week-ends les plus consistants de sa saison, tant en termes de rythme que d'évolution globale, mais une combinaison de petits contretemps lors des qualifications et de divers incidents en course a empêché que

Ce dernier week-end du 1er et 2 août, Adam Raga a remporté la 24ème édition du Trial 2 Jours d'Arinsal, lors d'une épreuve réunissant jusqu'à 316 pilotes de 12 pays différents , ce qui la situe parmi les événements les plus marquants du trial dans le Principat. Raga remporte la catégorie reine Le…

Gerard de la Casa va ser un dels principals atractius aquest cap de setmana a Font Romeu, escenari de dues curses del campionat francès de muntanya
Diumenge el pilot d’Andorra la Vella va tornar a classificar-se al 23è lloc en un prova en la què les sensacions que va tenir a la moto van seguir millorant, fet que constava que els canvis fets als settings de la Yamaha comencen a donar bons resultats.
El pilot de Cerba Yamaha Racing va sortir com dissabte, és a dir, força endarrerit, concretament des de la desena línia de la graella. Estava clar que la zona dels punts quedava novament fora del seu abast, però tot i això va poder recuperar fins a cinc posicions. A més, Cardelús va marcar una volta ràpida d’1’35.255, la dissetena millor de la cursa.
Al final va creuar la línia d’arribada a 6 segons del 15è lloc, l’última posició que dóna dret a sumar punts.

L’andorrà valorava així el viscut diumenge al circuit de Most: “La cursa ha estat clarament més positiva que la d’ahir (dissabte) malgrat acabar al 23è lloc, ja que he rodat molt més ràpid i m’he sentit molt millor. Després, a unes 8 voltes del final se m’ha carregat el braç dret de manera semblant al que em va passar l’any passat, he perdut efectivitat i he hagut de baixar el ritme. El resultat però, no hauria estat gaire diferent. L’important és que m’he sentit més bé i he estat més ràpid. Hem fet un pas endavant i espero consolidar-lo a Motorland, un circuit on sempre m’he sentit molt bé”
Com apuntava el pilot en les seves declaracions, la propera cita del Campionat del Món de Supersport tindrà lloc a Motorland. Serà entre el 29 i el 31 de maig.
Per a més notícies en l’àmbit de l’esport nacional del món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu, també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.

Fotos: William Joly