Ducati i Rizoma celebren amb la nova Scrambler Rizoma Edition els deu anys del renaixement de la gamma Scrambler a Ducati i ho fan amb aquesta encertada edició limitada que combina artesania, disseny i tecnologia, reservada únicament a 500 exemplars.

Blanc, negre i rosat metall
La nova Scrambler Rizoma Edition 10è Aniversari aposta per una combinació cromàtica tan impecable com agosarada: Stone White, negre i Metal Rose (tonalitat de color or rosat). El resultat però, no podia ser més atractiu.
El negre vesteix el dipòsit, pràcticament tot el motor, molts components del xassís, el parafang davanter i posterior, una gran part central del dipòsit, els retrovisors situats als extrems dels punys del manillar i també el tub d’escapament.
Per la seva banda el color Metal Rose vesteix tapes, estreps i el petit parabrises frontal, mentre que el blanc aporta amplitud visual al conjunt decorant la part davantera del dipòsit i els apèndix posteriors de subjecció del passatger.

Segell Rizoma
Rizoma aporta al conjunt un gran nombre de detalls, com ara totes les peces d’alumini massís mecanitzat: les manetes d’embragatge i fre, les tapes de les bombes, la tapa del dipòsit de combustible i els estreps del passatger. També signa en aquest inusual acabat color Metal Rose el parabrises, les tapes de la corretja de distribució, les cobertes del bastidor i els estreps del pilot.
Completen el paquet de personalització el manillar baix de secció variable, el col·lector i el silenciador en negre, el colí esportiu i un seient específic dissenyat per a l’ocasió. Com a extra sapigueu que es poden muntar els intermitents LED Ducati Performance.
Tecnologia i equipament
- Pantalla TFT 4,3” amb info clara i personalitat Scrambler.
- Modes de conducció, control de tracció i ABS en corba.
- Il·luminació LED amb DRL.
- Presa USB sota el seient.
- Opcions: sistema multimèdia connectat de Ducati i sistema de canvi ràpid ‘quickshifter’.
Motor i conducció
La moto manté el conegut bicilíndric en L de 803 cc amb 73 CV de potència, així com l’accelerador electrònic, que afavorint una entrega de potència progressiva però amb molt de caràcter.
Destacar que la moto es pot limitar per a carnet A2, fent-la accessible a un públic més ampli sense perdre l’essència Scrambler.
Fitxa tècnica (resum)
Unitats | Sèrie limitada: 500 |
---|---|
Motor | Bicilíndric en L, 803 cc |
Potència | 73 CV (limitable A2) |
Electrònica | Modes de conducció, control de tracció, ABS en corba |
Instrumentació | TFT 4,3” |
Il·luminació | Completament LED amb DRL |
Conectivitat | Opcional: sistema multimèdia Ducati |
Canvi ràpid | Opcional: quickshifter |
Detalls Rizoma | Manetes, tapes, estreps, cobertes i parabrises en alumini (acabats Metal Rose) |
Colors | Stone White, negre i Metal Rose |
Galeria


Moto Servei.
Podeu ampliar aquesta informació a la vostra botiga de confiança.
Per a més novetats de motos, feu clic en aquest enllaç directe o accediu a la secció clicant a ‘Novetats – Motos’ des del menú superior del blog.