Segona posició de Gerard de la Casa a la XXXVI Pujada Gironella-Casserres

Al volant del Ford Fiesta de Baporo Motorsport, Gerard de la Casa consolida la segona posició al Campionat de Catalunya de Muntanya, després d’acabar en segona posició a Gironella

Gironella
Gerard de la Casa amb el Ford Fiesta de Baporo Motorsport

Gerard de la Casa va signar la segona posició a la categoria de Turismes a la XXXVI Pujada Gironella-Casserres, sisena cita del Campionat de Catalunya de Muntanya. Aquest resultat el consolida com a segon classificat del certamen, quan tot just queden dues proves per finalitzar el campionat.

De Tenerife a Gironella!

Una setmana abans l’andorrà es proclamava campió d’Espanya a Tenerife. En aquest sentit, l’equip Baporo Motorsport va executar un pla logístic precís: enviament marítim Canàries → Huelva i el posterior trasllat per carretera fins a les seves instal·lacions del Ford Fiesta per poder deixar-lo a punt de cara a la cursa catalana.

6,04 km ràpids de tram

Gironella-Casserres constava de 6,04 quilòmetres ràpids, amb alguns sectors de baixada.

La pluja nocturna també va condicionar els entrenaments, disputats amb l’asfalt moll i per tant amb pneumàtics de pluja. A mesura que l’adherència millorava, la pista es va assecar, fins el punt que al final les dues pujades oficials es van fer en sec.

De la Casa va reduir els temps intent rere intent, però un cop va poder rodar amb els pneumàtic de sec va completar dues pujades gairebé calcades, suficient per sumar un nou podi i reforçar la seva posició al campionat amb molta autoritat.

Next Stop: Pujada a Beixalís

El proper dissabte 20 de setembre, el de Gedith Center competirà aquí a andorra, concretament a la Pujada a Beixalís, tercera cita del Campionat d’Andorra de Muntanya (CAAM), un certamen al què De la Casa arriba com a líder.

Per a més notícies en l’àmbit de l’esport internacional de món del motor amb participació andorrana, feu clic en aquest enllaç directe. Si ho preferiu també podeu accedir-hi des del menú superior del blog.

Compartir article: